dissabte, 3 de novembre del 2012

Cunya radiofònica


Com ja sabeu, la setmana passada vam dedicar una sessió pràctica a fer una CUNYA RADIOFÒNICA. En aquesta cunya radiofònica hi havia d’haver la nostra veu, una melodia d’alguna cançó o algun so d’alguna cosa i després havíem d’afegir alguns efectes. En el meu cas vaig posar diferents efectes, però el que més destaca és la modificació del to de la meva veu. Un cop fet tot aquest muntatge s’havia de passar en format de mp3.

Jo em va costar molt fer-la perquè vaig tenir petits problemes tècnics que no em deixava gravar, però a poc a poc ho vaig anar aconseguint. Després quan vaig tenir el muntatge fet, no sabia convertir-la en format mp3 però a mesura de pitjar coses i descarregar-me el programa que em faltava ho vaig aconseguir. A vegades saber com funcionen les coses és basa en pitjar i no tenir por d’espenyar-ho.
Tot i això puc dir que aquesta activitat la vaig trobar molt divertida i em va agradar fer-la. A més penso que aquest programa ens pot servir cara el futur.

En fi, puc dir que a la fi puc compartir amb totes vosaltres la meva cunya radiofònica!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada