Diari de classe


Dimecres, 12 de Desembre
Com ja sabeu els Dimecres dediquem la sessió a fer tallers pràctics, però aquesta setmana no ha estat així. Em dedicat la sessió a explicar el darrer tema teòric del temari; Les TIC com a eina comunicativa escola-família.

Que treballem amb aquest tema?
-         Importància de la comunicació amb la família
-         Beneficis que aporten les TIC en l’entorn familiar

Per què hem de fomentar l’ús de les TIC? Basicament per dues raons:
-         Les TIC ens ajuden a millorar els aprenentatges dels nostres alumnes
-         Com a mestres sabem el que ens trobarem a l’exterior, la qual cosa volem formar als infants per poder-se enfrontar a la realitat.
Que passa amb les famílies? És la nostra millora aliada, donant que pot potenciar des de casa la feina del docent. Però com s’ha de fer? Com implicar-les?
-         El professional sempre fa el primer pas. Pla d’actuació per la família TIC. 

Les parts del pla d’actuació són:
1.      Conèixer a les famílies dels nostres alumnes. Què podem fer per aconseguir aquesta informació?
2.      Informar a les famílies
3.      Formar a les famílies.
En definitiva: el centre ha de ser l’encarregat de dissenyar una sèrie d’actuacions per implicar als pares en la formació de les competències digitals dels seus fills.
Beneficis de les TIC  a l’entorn familiar
Partim de que la majoria de les famílies tenen manca d’informació i formació sobre les TIC. I a més que els seus fill són natius digitals. Per tant, que haurien de saber i fer?
·          -  Els pares han d’ensenyar als seus fills a navegar amb sentit crític.
·          - Aprendre a potenciar els beneficis de les videoconsoles/jocs. Oci familiar.
·          -  Promoure-hi les habilitats socials. Xarxes socials.
Ús racional, les TIC per reportar grans avantatges pels infants.
Quines eines poden ajudar als pares per a poder donar suport als seus fills?
Guies de bones pràctiques Tic, instruccions per l’ús segur, programari filtrat...

Per completar aquest tema, la mestra ens ha donat dues lectures bastant interessants. Aquestes són: Guía de buenas prácticas TIC para las familiaseduc@conTIC


Dilluns, 19 novembre

Els Dilluns com ja sabeu la dediquem una hora a fer una mica de teoria sobre les noves tecnologies de comunicació i informació. Avui ha estat diferent! La mestra he volgut que dediquéssim tota aquesta hora a fer feina en grup per poder encaminar una mica més el treball multimèdia. Sa veritat que aquest treball a simple vista sembla molt fàcil de fer, però de cada vegada es va complicant més i s’ha de tenir en compte molts aspectes. En definitiva, trobo que per fer un bon treball multimèdia requereix molt de temps, preparació, organització, paciència i ganes.

Avui hem dedicat tota l’hora a parlar entre les membres del grup i la veritat que hem fet una passa endavant. Dic això perquè hem decidit aspectes bastants importants i bàsics que necessitàvem fer per poder seguir amb seguretat. Si voleu seguir les passes que anem fent a poc a poc amb el treball multimèdia només teniu que entrar dins el bloc grupal: Vivim les TIC.

El fet de que la mestra ens doni l’hora per dedicar a fer feina en grup ho trobo fantàstic perquè així ella ens pot donar un mà d’ajuda i ens pot indicar una mica el camí. Per tant, trobo necessari dedicar algun Dilluns més a fer treballs grupals.  

Dimecres, 21 de Novembre

Recordeu la darrera sessió pràctica? Després de dues setmanes de no fer classe avui hem tornat a seguir amb el power point. L’anterior classe varem aprendre a fer un conte amb el power (posant imatges, so, fletxes per anar a la diapositiva següent,...) i avui hem començat a aprendre a fer els típics jocs com són: memory, cercar diferències,... la veritat que muntar cada un d’aquets jocs dur més feina del que sembla.

Això de fer pràctiques amb el power point ens serveix per aprendre les coses més bàsiques per poder muntar les activitats del nostre treball multimèdia, tot i que estic segura que quan ens posem a fer-ho ens vindran molts de dubtes i preguntes ja que moltes de les coses ens vindran de nou. L’avantatge que i veig és que ja portem uns quants anys fent feina amb es powers, ja sigui per presentar treballs o fer alguna activitat, la qual cosa això suposa que algunes de les coses treballades a classe ja les sabem. Però tot i això encara ens queda molta cosa per descobrir i aprendre. 


Dilluns,  12 de Novembre
Ja tornem a ser Dilluns! El temps passa volant i sembla que no, però ja tenim bastant de curs passat, no podem badar!
Avui hem seguit amb el tema 4 allà on ho varem deixar la setmana passada. Els punts que hem tractat són:
-          Disseny de multimèdies educatius
  Fase de disseny: és la fase on pensem tot el que volem fer.
  Fase de producció: és la fase on desenvolupem
-          Avaluació i selecció

Com podreu haver observat tot aquest tema fa referència al treball multimèdia de grup que tindrem que entregar a final del curs. És necessari tractar cada un dels punts que s’ha fet referència en aquestes sessió per tal de que ens sortir un treball multimèdia de dalt de tot!

Aaaah per cert, aquest Dimecres no tindrem classe perquè tant la professora, com nosaltres (estudiants de Grau d’Educació Infantil) fem vaga. Per tant, fins Dilluns que ve!


Dimecres,  7 de Novembre
Com ja sabeu la setmana passada no varem fer cap taller pràctic, però avui hem començat un altre cop la rutina dels dimecres! El taller pràctic d’aquesta setmana ha estat...el POWER POINT!
Abans d’explicar quina organització varem seguir, les activitats que varem fer,...en aquest taller vull dir que el power point és un programa totalment conegut per jo, ja que durant aquests tres anys que ja portem de carrera l’hem utilitzat com una eina bastant útil per presentar treballs a les companyes. Segurament que no sabem ni la meitat del que es pot arribar fer amb aquest programa, però penso que la majoria de nosaltres ja sabem fer un ús bàsic i això ens pot facilitar alhora de seguir les explicacions de la mestra i portar un ritme més segur, cosa que amb els altres programes com el GIMP i AUDACITY em va costar bastant ja que per jo eren totalment desconeguts.
En aquesta sessió l’activitat que havíem de fer era anar muntant el conte  Caillou va de viatge introduint les imatges, els sons, icones amb els quals els infants poden anar a la següent o anterior diapositiva,...Abans de començar a fer l’activitat, com és lògic, na Núria ens va fer una petita explicació de totes les possibilitats que ens permet fer el power point.
A continuació, ens varem posar en marxa amb l’activitat (introduir les imatges corresponents a cada diapositiva, posar efectes a les diapositives, introduir a cada diapositiva el so corresponent,...).

En fi, amb el power point es poden fer moltes virgaries. És una llàstima que això no ho haguéssim aprés a primer de carrera perquè tots els powers que hem fet fins ara els podríem haver fet molt millor i fins i tot introduir sons cosa que no sabíem com fer-ho. 


Dilluns,  5 de Novembre
Abans de seguir amb el diari d’aula, vull comentar una petita cosa que segurament us vaig deixar intrigats la setmana passada. Recordeu que vàrem fer un examen fa uns dies? Pues ja sabem el resultat d’aquest!! La meva nota ha estat...tachin tachan un 7!


 Si tinc que ser sincera estic bastant contenta amb el meu resultat perquè la sensació que vaig tenir quan vaig acabar de fer l’examen no va ser gaire positiva. Sabia que havia aprovat l’examen, però no estava del tot convençuda de treure una bona nota. El fet de deixar algunes preguntes en blanc penso que em va anar bastant bé. Al següent examen esper millorar aquesta nota, i no anar-hi amb tants de nervis ja que ara coneixem el tipus de preguntes que ens poden fer i quina forma avalua.

Dit tot això, ara ja si que podem seguir amb el diari d’aula. Avui a classe hem començat el TEMA 4: Material didàctic. Aquest tema és una mica complex, la qual cosa avui no hem vist el tema complert, només els dos primers punts:
1.    Conceptes: hipertext, multimèdia, hipermèdia.
2.   Elements que conformen un hipermèdia.

És un tema que l’he trobat molt interessant ja que molts dels conceptes treballats a classe per a mi eren totalment desconeguts, la qual cosa m’ha servit per tenir un coneixement sobre tots aquets. Tot i això hi ha alguns conceptes que em sonaven, però no tenia una idea clara. Només hem vist una petita part d’aquest tema i ja m’ha resultat interessant i espero que la següent més.



Dimecres,  31 d’Octubre

Normalment els dimecres anem a la sala dels ordinadors a fer pràctiques com: taller d’imatge, audacity,...Avui ha estat diferent, ja que na Núria ha volgut dedicar tota una sessió a explicar-nos el treball final de l’assignatura que tindrem que fer amb el nostre grup de feina. El treball consisteix en fer servir el power point per elaborar un tipus de joc de la temàtica escollida anteriorment i adaptar-lo a infants d’Educació Infantil.  Abans de començar a triar temes amb el grup de feina na Núria ens va mostrar un parell d’exemples per tal de que nosaltres agaféssim una petita idea del que s’ha de fer.  
Un cop vist els exemples, el meu grup de feina format per: Pilar Salord, Esther Mercadal i jo mateixa, varem començar a fer una pluja d’idees de tots els temes que podríem tractar i després a poc a poc varem fer una selecció dels que ens va agradar més.

Per si us interessa seguir aquest projecte sobre les TIC podeu entrar en nostre bloc de grup VIVIM LES TIC. Aquí torbareu tot el que s’anirà fent cada setmana, com ens organitzem amb el grup de feina,...en fi podreu seguir tot el procés de l’elaboració del nostre treball final.

Estic segura que tots els grups de feina faran uns treballs magnífics, ja estic impacient de veure’ls. 



Dilluns, 29 d’Octubre
Avui hem fet el primer examen de l’assignatura!!
En aquesta assignatura donem bastant teoria i perquè aquesta no sigui tan espessa, la mestra ens va donar l’oportunitat de fer dos exàmens parcials, de manera que així ens llevaríem matèria i ens podria resultar més fàcil. Nosaltres des d’un principi sabíem que l’examen consistiria en preguntes tipus text i dues preguntes senzilles de desenvolupar.

Les sensacions abans de l’examen...
Com cada any el primer examen resulta difícil per a tothom, almenys en el meu cas. Per una banda, em costa bastant concentrar-me ja que des del curs passat no havia estudiat, en aquest cas m’he concentrat algunes estones, i normalment em despistava amb qualsevol cosa. Suposo que això anirà canviat a mesura que em vagi acostumant en el ritme d’estudi. I per altre banda, els nervis en els primers exàmens són molts perquè els professors són nous i no saps mai quin tipus d’examen poden preparar, com avaluaran,...Tinc que dir que soc una mica insegura i sempre tinc la por de suspendre.

Després de fer l’examen...
Un cop fet l’examen puc dir que NO m’ha semblat difícil, ja que la majoria de les preguntes eren clares i senzilles i les preguntes de desenvolupar me les esperava més teòriques, és a dir, desenvolupar algun aspecte del temari, però al final han estat més reflexives.  Si que tinc que dir que algunes de les preguntes tipus text de tant fàcils que eren em van resultat difícil ja que donava mil voltes a les respostes.
Ara només cal esperar les notes de l’examen! Molta sort a tothom!


Dimecres, 24 d’Octubre
Aquesta sessió l’hem dedicar a compondre nosaltres mateixes una música, a través de sons que la mestra ens va penjar i introduint la nostra veu fent un petit relat, cantant un tros de cançó,...Aquesta composició la vàrem fer a partir del programa audacity.

La veritat que jo m’ha resultat he tingut bastants de problemes alhora de gravar la meva veu, ja que el meu ordinador no m’ha deixat fer-ho. Després l’hora d’escollir una cançó, m’hauria agradat triar-ne un altre de les que ens va penjar la mestra, però les que tenia dins el meu ordinador eren en format mp4 i no me les llegia. Per tant, durant aquesta hora no vaig tenir res mes que problemes la qual cosa això m’ha fet posar nerviosa i perdre la paciència.

Després a casa a poc a poc vaig anar fent i hem va sortir, el que passa que vaig tenir que escollir una cançó de les que ens havia posat la mestra, ja que amb les meves tenia el mateix problema que hem passava a la classe. Si tinc que ser sincera a casa me pensava que perdria bastant de temps en fer tot el que s’havia de fer (escollir cançó, gravar la veu i posar efectes), però la veritat que hem va anar sortint a poc a poc. El que hem va costar més va ser convertir la meva composició amb format mp3, això hem va dur bastant de temps.

Penso que pot ser un programa molt útil perquè ens permet compondre sons, veus, cançons,...de la manera que vulguem, però si que tinc que dir que dia d’avui el trobo una mica difícil de manejar. 


Dilluns, 23 d’Octubre
El Dilluns passat varem començar el tema 3: Possibilitats didàctiques de l’ordinador i les xarxes”
Aquest tema és bastant llarg i la mestra el va dividir en dues parts: la primera la varem fer el Dilluns passat, i avui hem seguit amb la segona part. En aquesta segona part hem tractat els següents punts:
  • Aplicacions d’Internet a l’escola
  • Comunicació a l’escola
En el primer punt hem tingut com a referència l’escola de Can Cantó d’Eivissa, ja que considera fonamental l’ integració de les TIC dins les aules d’infantil. Hem tingut l’oportunitat d’accedir al seu bloc i poder seguir algunes activitats que fan les escoles a través de les noves tecnologies. Un cop fet una visió general del bloc hem pogut identificar les eines de la web 2.0 que utilitzen per dur a terme les activitats, aquetes són:
  • Audacity
  • Blocs d’aula i blocs d’alumne
  • Google docs
  • Correu electrònic
  • Google sites/meteowik
  • Webquest
  • Googster (serveix per fer cartells, pòsters interactius....
  • Fotobabble (àlbum de fotos amb veu)
  • Pissarra digital
  • Pitxon (s’utilitza per fer còmics)
  • Còdigs QR
  • You Tube
La veritat que m’ha encantat el concepte que té aquesta escola sobre les noves tecnologies. Fins dia d’avui mai havia vist una escola on donessin tanta importància a les TIC. Evidentment a l’etapa d’Infantil no és necessari utilitzar totes aquestes eines, ja que moltes no estan adaptades a l’edat, però si que algunes d’aquestes es poden introduir a poc a poc i fer-ne un ús bàsic i senzill. El problema que ens trobem és que moltes de les escoletes no donen aquesta importància a les TIC, la qual cosa no les integren a dins l’aula. Aquesta escola considero que és un exemple exemplar a seguir. A partir de les TIC a l’aula poden sortir activitats molt xules!

L’activitat d’aquesta setmana va relacionada amb el segon apartat: comunicació a l’escola. Consisteix en fer una reflexió sobre com ens poden ajudar els TIC en la comunicació escola-família. 


Dimecres, 17 d’Octubre
Avui hem començat una pràctica nova: edició del so digital.

La veritat que sempre he tingut curiositat de menejar algun programa d’audició, per tal de fer alguna edició a alguna cançó per posar a un power point, un vídeo,... però mai s’ha donat el cas. Per tant, aquestes sessions penso que m’ajudaran a tenir uns coneixements mínims sobre l’edició del so digital.
En aquesta sessió pràctica la varem dividir en dues parts. Els primers minuts els varem dedicar a donar una mica de teoria per tal de familiaritzar-nos amb el tema del so, i l’altre part la varem dedicar a gravar un so qualsevol (en aquest cas jo vaig cantar una cançó infantil) amb el programa Audacity.
Aquest programa utilitzat és totalment desconegut per jo i hem resulta una mica mal de manejar. Suposo i esper que a mesura que el vagi utilitzant hem vaig familiaritzant amb el programa i arribi a fer unes edicions dels sons sense tenir cap dificultat. Però així i tot, dia d’avui ho veig molt complicat. Si tinc que ser sincera trobo més complicat aquest taller d’edició del so que l’altre, edició d’imatge. Aquest taller hem resulta nou, cosa que no passava amb l’anterior perquè ja coneixia una mica el programa, en canvi amb aquest no.

A poc a poc esper que aquesta preocupació vagi desapareixent i de cada vegada hem senti més còmoda amb aquest programa.  


Dilluns, 15 d’Octubre
A la sessió d’avui hem començat el Tema 3 “Possibilitats didàctiques de l’ordinador i les xarxes”.  Aquest tema es una mica extens la qual cosa no ens ha donat temps a veure tots els seus apartats. En aquesta sessió només hem pogut veure els tres primers apartats que són:
1.      Usos educatius de l’ordinador
2.      Característiques i tipologia del software educatiu
3.      Aplicacions d’Internet a l’escola
I per acabar la sessió ens hem mirat varies caceres del tresor i les hem comentades entre totes.
Definició de casera del tresor: és un tipus d’activitat didàctica molt senzill, útil per adquirir informació sobre un tema determinat i practicar habilitats y procediments relacionats amb les tecnologies de la informació i la comunicació general i accés a informació a través d’Internet. Consisteix en un seguit de preguntes i una llista de direccions de pàgines web, de les quals es pot extreure o inferir les respostes.
Algunes inclouen una “Gran pregunta” al final, que requereix que els alumnes integrin els coneixements adquirits durant el procés. 


Dimecres, 10 d’Octubre

Ahir, a la segona classe pràctica, varem seguir fent el taller: edició d’imatge. En aquesta sessió el que s’havia de fer era agafar un fons qualsevol (sempre que hi hagués personatges) i substituir la cara del personatge que apareix per la nostra. Tot aquest procés el varem fer amb el programa GIMP, que ja l’havíem utilitzat la setmana passada.

La veritat que el principi sembla una mica complicat, però aquesta sessió ens va retre bastant perquè totes les alumnes anàvem el mateix pas, cosa que a la sessió anterior no va passar.  Després un cop varem tenir la nostra cara dins el fons, varem introduir un text a la imatge i, finalment, aquesta imatge li varem tenir que posar un efecte qualsevol (fotocòpia, marc, animació,...). Jo com podeu observar li vaig donar l’efecte de fotocòpia. 


Aquesta sessió la vaig trobar molt més significativa que l’anterior ja que vaig poder seguir tot el procés que s’ha de fer per aconseguir el resultat final. És evident, que dins la classe som moltes persones i cada una de nosaltres té un ritme diferent, la qual cosa això dificulta a la mestra alhora d’ensenyar. La setmana passada va ser una mica de caos, però aquesta considero que ha anat bastant bé i m’ha servit per aprendre i descobrir moltes coses que no sabia. El GIMP ens permet fer virgeries amb les imatges, però totes aquestes virgeries les tenim que anar investigant a poc a poc, pitjant botons i sense tenir por. 



Dilluns, 8 d’Octubre
Ahir, a la segona classe teòrica, varem donar el tema 2: “Aplicació de les TIC als processos educatius”. Mentre la mestra anava explicant el temari anàvem sorgint preguntes interessants amb les quals entre tots encetàvem un petit debat on exposàvem les nostres opinions. Una de les preguntes plantejades va ser: La incorporació de les TIC a l’àmbit educatius és necessària? Tothom va està d’acord de que l’ incorporació de les TIC és necessària a l’àmbit educatiu ja que permet ensenyar als infants la realitat que els envolta. Per a nosaltres això significa:
-         Realitat
-         Context dels infants
-         Demanda social
-         Possibilitat d’informació
-         Necessitat d’ús
-         Escola entorn adequat
-         Futur professional
-         Repte
-         Bon ús
-         Compartir experiències entre professionals i entre alumnes

Jo, com ja he dit abans, estic totalment d’acord en que les TIC s’han d’incorporar dins l’àmbit educatiu, la qual cosa això suposa que totes els docents s’han d’adaptar i fer l’esforç d’actualitzar-se amb les noves tecnologies. Personalment, penso que no totes les escoles integren les TIC dins l’àmbit d’educació ja que això significa adaptar-se a aquestes i dedicar un temps per dur a terme el procés. Possiblement les mestres més antigues són les que tinguin més dificultat alhora d’adaptar-se, però han d’esser conscients de que és necessària, la qual cosa requereix un esforç i un temps.

Al llarg del tema, també varem veure les avantatges i els inconvenients que té la utilització de les TIC a l’àmbit educatiu segons en Pere Marquès. Aquí les trobareu totes. Jo estic totalment d’acord amb totes i cada una d’aquestes avantatges i desavantatges.

L’activitat per la setmana que ve és contestar les següents preguntes:
És suficient el que diu a la normativa? Realment s’està aplicant a l’escola?


Dimecres,3 d’Octubre
Avui, és la segona pràctica. Aquesta sessió l’hem dedicada a fer el taller d’imatge I. Abans de començar amb la practica, na Nuria, ens ha donat una mica de teoria per tal de poder entendre be els conceptes bàsics que treballarem en el taller d’imatge.
Mentre anava explicant la teoria, la veritat que estava una mica apurada perquè no coneixia gaire bé cap concepte, tot i que molts d’aquets els utilitzem sense donar-nos compte. Amb això el que vull dir es que en moltes ocasions treballo amb fotos i no hem vaig a fixar amb totes les propietats que té cada una de les fotos, cosa que penso que és important ja que això depèn de la qualitat de la foto, el pes,... Per tant, tinc moltes coses per aprendre sobre la imatge!
Després un cop explicat els conceptes bàsics, ens vam posar en marxa! L’activitat d’aquesta pràctica consistia amb això:
1.      Fer-nos una foto individual i passar-la a l’ordenador
2.      Passar aquesta foto a mida de foto carnet
3.      I aferrar a la nostre imatge dues de les imatges que ens havia passat na Nuria (nas, ulleres, boca, cabells...)
Per fer-ho vam utilitzar el programa GIMP.
El GIMP és un programa que ja coneixia perquè els vaig utilitzar a una assignatura que vaig tenir a primer de batxillerat. Però tot i això ja no em recordava com funcionava, la qual cosa em va resultar una mica difícil. Això suposo que es tracte de investigar i anar descobrint totes les opcions que té per fer, per tant a poc a poc suposo que serà una eina manejable.
Per acabar vull dir que no varem poder acabar la pràctica, ja que l’idea era de tenir fets els tres passos que he explicat anteriorment, però moltes de nosaltres ens varem quedar a mitges. 


Dilluns, 1 d’Octubre
Avui ha estat el primer dia de classe d’aquesta assignatura. El de la setmana passada no el conto perquè va ser una petita presentació de l’assignatura. Avui hem començat el temari Tema 1: Societat de la informació i l’educació”. Aquest tema ha estat una mica d’introducció de l’assignatura ja que hem parlat dels conceptes més bàsics com: la multialfabetització, “brecha digital”, societat de la informació,...
Tots aquets conceptes donats avui a classe ja em resultaven coneguts perquè els havíem treballat el curs anterior a l’assignatura d’audiovisuals. Per tant, m’ha servit per refrescar-ho i situar-me una mica més.
Al final de la classe hem vist un vídeo que es diu “Un siglo de tecnologias”. Aquest tracte d’una persona major que explica tots els canvis que ha viscut amb la tecnologia. Abans, a la seva època era impensable poder tenir una comunicació ràpida amb altres persones a través d’un telèfon mòbil, ordenador, correu electrònic,...I ara això és essencial dins la nostre societat. Aquestes persones majors han viscut molts canvis i s’han anat adaptant a les seves necessitats. Dia d’avui podem trobar molts avis que porten telèfon mòbil, cosa que no s’ho haurien pogut imaginar molts anys enrere. 



Primeres sessions 
Ja som a 4t de carrera!! Aquesta setmana hem començat les classes i una de les assignatures que tinc aquest any és la de “Mitjans i recursos tecnològics en el procés d’ensenyament i aprenentatge a l’educació infantil”. D’aquesta signatura tinc tres hores setmanals, la qual es reparteixen en dos dies; el dilluns (1hora) i els dimecres(2hores). Els dilluns serà una classe més teòrica, i els dimecres la classe serà més pràctica, ja que posarem en pràctica alguns conceptes bàsics que poden ser d’utilitat per una mestra d’educació.

El primer dia (24.09.12) la mestra ens va explicar  una mica en que consistiria l’assignatura i el que pretenia dur a terme durant aquest semestre. Per tant, va ser una mica de presentació de l’assignatura. En canvi, el segon dia (26.09.12) vam treballar la primera pràctica que va ser fer un bloc de l’assignatura. Aquesta pràctica, personalment hem va suposar fàcil perquè des del primer any de carrera cada una de nosaltres tenim un bloc personal en funcionament. De manera que tots els passos realitzats a aquesta sessió em van resultar coneguts, tot i que en algunes ocasions necessitava ajuda.

La meva primera impressió d’aquesta assignatura ha estat positiva perquè penso que tots els conceptes que treballarem ens poden servir cara al futur. Tot i això penso que aquesta assignatura s’hauria d’haver fet el primer any de carrera perquè així tots aquets anys ja hauríem pogut utilitzar tots aquets recursos i eines (vídeos, retocar imatges,...).

Espero gaudir el màxim de l’assignatura i aprendre de manera satisfactòria tots els conceptes i recursos que treballarem a classe.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada